رييس پليس فتا خراسان شمالي از دستگيري سارق اينترنتي حساب بانکي يکي از شهروندان در شهرستان "رازوجرگلان"خبر داد.
،سرگرد"سهيل خاکشور" در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت شهروندي مبني بر اينکه فردي به صورت غير مجاز از حساب بانکي وي اقدام به برداشت مقداري وجه نقد کرده است ، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پليس فتا قرار گرفت.
وي بيان داشت: با بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد که متهم از طريق شرکتهاي ارائه دهنده خدمات بانکي اقدام به خريد شارژ تلفن همراه جهت شماره تلفنهاي مختلف از حساب بانکي وي کرده است.
رييس پليس فتا خراسان شمالي تصريح کرد: مأموران با تلاش شبانه روزي و انجام يکسري اقدامات فني و پليسي موفق شدند يک نفر سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير کنند.
سرگرد"خاکشور"يادآور شد: سارق در بازجويي بعمل آمده بزه انتسابي خود را پذيرفته و به برداشت 200 هزار تومان به صورت شارژ تلفن اعتراف کرده است.
رييس پليس فتا خراسان شمالي يادآور شد: متهم در ادامه بازجويي ها اذعان داشته که با سوءاستفاده از سادگي شاکيان و برقراري ارتباط صميمانه اطلاعات بانکي آنها را سرقت کرده و با استفاده از سيمکارت هاي سرقتي و مدارک جعلي سرقتي ، اقدام به خريد سيمکارت با مشخصات آنها مي نموده و از طريق سامانه هاي مختلف ، شارژ تلفن همراه خريداري مي کرده است.
رييس پليس فتا خراسان شمالي خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا